Persoane interesate

09.02.2013

O scrisoare pierdută ...

Vineri dimineaţă,cutia poştală. 
Un aviz mă trimite după o recomandată.
O fi ceva important,îmi zic...
La ghişeu :
-daţi cartea de identitate! (cum altfel,doar nu o poţi înmâna,oricui )
dau documentul;
-semnaţi aici ! - semnez, acolo,iau plicul.
În drum spre ieşire,mă uit pe el : "adrisantul" necunoscut - alt nume ,alt cartier !??? 
Zic : asta nu-i plicul meu.Da', a cui? Cum adică,se intrigă doamna,nu mult,doar până se convinge,apoi se îndeasă, între registru şi calculator ,într- o tăcere penibilă...
Mai încerc ,totuşi ,o întrebare :n- aţi vrea să verificati,poate am şi eu vreun plic şi s-au inversat avizele:).
-Nu,n-aveţi.  Nu???Păi,cum de m-aţi chemat tocmai pe mine?
N-am mai primit nici un răspuns,ulterior,şi am plecat,să nu stresez salariatul ,că iar cere vreo mărire de leafă..

Concluzia : dacă aveţi ceva important de transmis,trimiteţi o recomandată !

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

ClickComments