Persoane interesate

04.08.2013

De vază...


5 comentarii:

  1. flori de "TRANZIȚIE" -
    unde ești tu Țepeș Doamne
    să le-o pui p-asta groasă ?!
    ACESTA A FOST UN TRISTIH ... IATĂ ȘI VARIANTA SENRYU:
    cu zâmbet acid
    florile tranziției -
    cicoarea-i din alt banc

    cicoarea
    parcă-i căzută din cer -
    în tranziție

    RăspundețiȘtergere
  2. Sper sa ma invrednicesc si eu de un seryu,candva...

    RăspundețiȘtergere
  3. Buna/Salut , numele meu este Bogdan , un mic blogger pasionat de fotografie si observ ca ai un blog superb .
    As dori daca se poate sa facem schimb de linkuri/bannere cu blogul tau , imi place .
    Adresa blogului meu : www.buboal-photography.blogspot.ro . Astept un raspuns pe site-ul meu intr-un comentariu la o postare sau pe buboal_photography@yahoo.com
    As dori daca vrei sa imi dai un like la acesta pagina de facebook : www.facebook.com/buboal.photography .
    Like te rog la pagina .
    Multumesc !!!
    Sunt si eu pasionat de fotografie si imi plac la nebunie fotografiile tale !!!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Doresti sa facem schimb de linkuri , eu te-am adaugat in lista mea de bloguri , astept raspunsul tau pe blogu meu ?

      Ștergere
    2. te astept si eu cam demult ... și la www.stops-caleidoscop.blogspot.ro

      Ștergere

ClickComments