Persoane interesate

19.01.2013

Fresh air...




2 comentarii:

  1. ah, mi le amintesc, de la inceputuri...ce vremuri au fost, agitate, dar frumoase! e bine ca, inca, mai avem ierni cu zapada, pentru asemenea poze. sper ca nu te superi ca le spun poze, asta e de bine, fotografii e ceva prea oficial si rece pentru ceea ce simt eu. cu timpul, incepi sa-ti amintesti doar partea placuta, vorba romanului, cele rele sa se spele.
    mersi de vizita la saculet, ti-am raspuns acolo:)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Am fost şi rămân o pozografă.
      Fotografiile sunt pentru artişti.Mai am mult,până acolo,mai ales că nu mi-am propus,decât să mă bucur de natură şi de oamenii pe care-i întâlnesc,atât...
      Mulţumesc,Anca,atât pentru vizită,cât şi pentru amintiri ...

      Ștergere

ClickComments